Naprawa na gwarancji

Unijni politycy poszli za głosem milionów kierowców w Europie, którzy chcieli zapewnienia korzystnych regulacji dotyczących serwisowania pojazdów. Dzięki utrzymaniu korzystnych przepisów, warsztaty nadal będą mogły naprawiać samochody także na gwarancji. Najważniejsze dla bezpieczeństwa użytkowników pojazdów jest to, że nowe prawo zapewnia niezależnym warsztatom utrzymanie dostępu do informacji technicznej, zatem będą one mogły w dalszym ciągu naprawiać coraz bardziej skomplikowane i złożone samochody.

 

Prawo do naprawprawo

 

 

 

 

Więcej informacji na ten temat można przeczytać na stronieNiezależni producenci

Kary za nie respektowanie postanowień GVO przez producentów samochodów!

Zgodnie z rozporządzeniem Komisji Europejskiej 461/2010 o wyłączeniach grupowych w motoryzacji (MV BER/GVO) i wytycznych sektorowych, szczęśliwy posiadacz nowego samochodu, w celu serwisowania go na gwarancji może korzystać z usług tańszych warsztatów niezależnych pod pewnymi warunkami, których spełnienie nie stanowi problemu.

Tymczasem producenci samochodów różnymi sposobami próbują zatrzymać klientów w swoich sieciach naprawczych. Oferują np. przedłużone gwarancje z zapisami o konieczności serwisowania w ASO albo konsekwentnie odmawiają wykonywania napraw gwarancyjnych, gdy wcześniej posiadacz auta korzystał z usług warsztatu niezależnego.

To praktyki spotykane w całej Europie z tą różnicą, że w innych krajach podlegają karze, a u nas są milcząco akceptowane. Więcej w artykule.

Koniec mitów.

Niezawodność i wyższa jakość części oferowanych w opakowaniach koncernów to MIT pielęgnowany przez producentów samochodów. Warto pamiętać, że używając części pochodzących od niezależnych producentów, warsztat niezależny, jak również autoryzowany, może wykonać naprawę dobrą jakościowo i to za rozsądną cenę.

http://img.youtube.com/vi/j3V4d8VAyNE/default.jpg
KLIKNIJ, BY OBEJRZEĆ

Godni zaufania – Warsztaty

Niezależny rynek motoryzacyjny tworzony jest przez producentów części, dystrybutorów i aż 18,5 tys. warsztatów samochodowych. Niezwykła różnorodność parku samochodowego stawia wiele wyzwań przed firmami motoryzacyjnymi. Każdy z pojazdów wymaga innych części, narzędzi i specyficznej wiedzy technicznej. Dlatego też, producenci części i dystrybutorzy mając świadomość tych niezwykłych uwarunkowań, tworzą tak zwane sieci naprawcze zrzeszając w nich niezależne warsztaty.

http://img.youtube.com/vi/qZp_xqRZ594/default.jpg
KLIKNIJ, BY OBEJRZEĆ

Artykuły i filmy pochodzą ze strony http://r2rc.pl/